Bussdax.

Om en timme ungefär är det dags att sätta mej på bussen och åka ner till Trollhättan igen.
Ett evigt pendlande fram och tillbaka.
Önskar bara jag kunde ta med mej katten på bussen, men han skulle nog få fnatt då.
Skrajsnare katt får man leta efter... Tyvärr... Iallafall när det gäller att resa...

Veckan som kommer jobbar jag 8 till 17 varje dag. Rätt skönt, annars brukar jag börja 7.45 så nu kan jag ta en buss som går en halvtimma senare.

SKa dessutom ta med mina gympadojor så har jag ännu mindre att skylla på när jag får spring i benen. Kanske till och med kommer ut och joggar ett par gånger denna veckan.
Det skulle verkligen behövas! Jag har inte tränat överhuvudtaget sen jag flyttade från Karlstad. Och då simmade jag knappt en gång i veckan. inte konstigt att man blir helt förslappad på kvällarna.

Iallafall. Jag ska nog gå och vara lite social med mamma innan jag sticker söderut igen.
2 byten och 2 timmar bussresa framför mig.

Ha en trevlig söndagkväll!!


Kommentarer
Natalie B

borde också börja jogga lite!

2008-06-29 @ 19:38:27
URL: http://natalieb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0