Egoism?

En sak förvånar mig.
Hemma där jag bor finns ett väldigt vackert naturområde, allmänt känt som Ön.
På Ön finns det även en över 200 år gammal friluftsteater med scen och ca 10 bänkrader.
Mellan scenen och bänkraderna finns ett "golv" med skifferplattor utlagda för att det ska vara lite fint.

Någon gång under våren har någon varit där och grävt upp ett tjugotal skifferplattor och stuckit därifrån med dem!!
De har alltså stulit SKIFFERPLATTOR ifrån en gammal teater.
Teatern används fortfarande varje sommar och är i övrigt i väldigt bra skick.

Vad tänker folk med när de gör såna här saker?
Tänker dom överhuvud taget?
Har dom ens en hjärna?
Eller handlar det bara om dagens "jag vill ha, därför SKA jag ha och tänker fan inte betala".

Jag hatar sånt. Jag blir så arg. Jag är inte den som ställer mig upp och skriker, men jag kokar inombords.
Egentligen borde jag ställa mig upp och skrika, då skulle saker kanske hända.

Suck. Och fuck you du som stal stenarna!! Fuck you och burn in hell din idiot!!
******


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0