Flyttad!

Nu ska bloggen ha blivit flyttad, och det mesta ser ut som det brukar... Hoppas att det funkar som det brukar också.

Idag har jag jobbat kvällen. Varje tisdag är det drop-in för vaccination, så jag fick stå och dra upp vaccin och ge rätt journaler och rätt vaccin till veterinärerna som vaccinerade.
Roligt! Lite stressigt, men det gick bra ändå! På en halvtimme hade säkert 15 katter/hundar blivit vaccinerade, sen var det jättelungt resten av kvällen.

Var hur trött som helst när jag kom hem. Hamnade i soffan framför "Du är vad du äter". Med en kopp kaffe och en skål yoghurt. Anna Skipper skulle nog ha ryst om hon såg mig.... "Kaffe är ett gift för kroppen". "Yeah, men gott är det iallafall!!"

Ska laga mat snart. Nånting med kyckling och halloumi. Måste googla lite recept först bara. Sen kanske det blir en kvällsprommis igen. Det var rättså mysigt faktiskt.

Jag somnade dessutom som en stock när jag kom hem igårkväll.
Det är så härligt när man går och lägger sig och somnar så fort man lägger huvudet på kudden.
Det behövs dessutom när solen väcker en strax innan sex. Då KAN man inte sitta uppe till ett!
*duktig Jessica*

Ses!!


Kommentarer
Kajsa

HEJ!

vi hann inte med någon "date" ju... Men du är väl här nåra veckor till?

Jag åker till Helsingborg över helgen och sen hem en vecka, men SEN är jag här!



Trivs du bra i staden, lägenheten och på jobbet?



kramkram

2008-06-05 @ 07:35:35
Jessica

Ja, jag är i Trollhättan tills den 25 juli, så det ska vi nog kunna hinna med! Jag jobbar lite olika scheman och tider, men på kvällarna är jag ju alltid hemma så =)

Trivs jättebra! KÄnns nästan som att jag aldrig varit därifrån just nu, hhihi

2008-06-06 @ 11:07:47
URL: http://sweetpeach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0