Jobbat!

Har varit och jobbat lite idag. På järnvägen i Årjäng. Hyrt ut ett litet gäng dressiner. =)
Helger är bra att jobba, för då tjänar man nästan lika mycket pengar på en halvdag som man gör på en heldag på vardagen... =) SÅnt gillar jag!
Pengar pengar pengar.
Dom behövs ju tyvärr.

Just nu känner jag för att gå ut och slänga mej på gräsmattan i bikinin, men det är så himla varmt så jag vet inte om jag klarar av det riktigt. Men en snabbsväng ska nog gå. Man kan ju nästan inte ligga mer än typ tjugo minuter utan att bränna sig iallafall så...


Imorrn kväll ska jag fixa ett busskort och åka buss till Trollhättan. Ska bli skönt att inte behöva bekymra sig om bilen och parkeringsplatser och grejer, men samtidigt är det en sån himla frihet att kunna åka bil till jobbet... Nu måste jag ju lixom passa bussen!!! =P

Nej, nu har jag bestämt mig. En flaska vatten, en bra bok, en dyna och sen skuttar jag ut i solen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0