Shoppat!

Idag slutade jag klockan tolv och tog bussen ut till Överby och handlade lite grejer.
Bara hyfsat nödvändiga grejer... =)
En Bluetooth-adapter till datorn så jag kan skicka över grejer från telefonen.
Underkläder (behövs alltid).
En kattsandspade. Med små hål så att man får med dom minsta grejerna också.
Några billiga filmer.
Skor. Ett par tjockare tygskor eftersom mina skor läcker in...


Fattar inte det riktigt. Är det inte meningen att ett par NIKE för 800 kronor ska hålla mer än 15 månader???
Tycker det är skitdåligt. Jag har haft mycket billigare skor som hållt mycket längre.
Nu har jag bestämt mig iallafall. Ska ALDRIG lägga så mycket pengar på skor igen. Dom jag köpte idag kostade 250. Det räcker gott och väl!!

Nu ska jag kolla lite mejl, äta lite middag och sen ska jag nog sätta mej och kolla på en av filmerna jag köpte.
Är hur trött som helst så jag måste slappa lite...
Egentligen blir jag nog lite trött av att slappa också... Men just nu känns det som det enda jag kan göra eftersom jag har ont i fötterna efter att ha gått ute på Överby hela eftermiddagen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0