Huvudvärk och ont i halsen.

Japp, sjuk har jag nog blivit. Inte roligt alls. Hoppas det går över under helgen så att jag kan fortsätta jobba till veckan!!

Igår kväll hann jag inte blogga, varför?? För att jag inte kom hem förrän halv elva på kvällen och gick och la mej att sova på stört...
Jag var på Löfbergs Lila Arena och kollade på Färjestad mot Frölunda!!!
Färjestad vann med 4-2! Hur underbart som helst!!
Jag hade köpt den billigaste biljetten, ståplats, och hamnade därför mitt i Färjestads Hejaklack. Så det var bara att skrika och sjunga med och klappa händerna och bua åt Frölunda. =))

Tyvärr fick jag ont i huvudet efter andra perioden... Och på grund av en massa långa köer och höga priser köpte jag aldrig nått att dricka, när jag kom hem trodde jag huvudet skulle sprängas nästan så jag svepte i mig ett par huvudvärkstabletter och somnade gott...
På morgonen (alltså imorse) vaknade jag med en om möjligt ännu värre huvudvärk och trodde knappt att jag skulle klara av att ta mej till jobbet, men det gjorde jag, bara 5 minuter försenad.
Efter några huvudvärkstabletter till var jag "up and running" igen. Skönt!

Idag var det ganska lungt. Hältutredningar och tandkollar som vanligt. Börjar vänja mej vid dom, men lyckas inte se när hästarna är halta om dom inte är väldigt halta... Men det kommer väl med tiden kanske... Hästar är iallafall lättare att se på än hundar!
På eftermiddagen var det städning på schemat. Vi sopade ur allt gammalt spån ur dagstallet, spolade och skurade ur spiltorna och boxarna så det blev skinande rent. Nästan iallafall, asfalt är aldrig skinande.

Klockan 5 var jag trött som bara den och på väg hem. Stoppade in Morgan i bilen och åkte hemhem.
Så nu sitter jag hemhemma och väntar på att maten ska bli klar. Hur skönt är det inte att äta mat som man själv inte lagat?!?!

Ska ta det så lungt som möjligt i helgen och kurera mej. Kan Jang, C-vitamin och lite frisk luft brukar göra susen!

Tack vare städningen luktar jag som ett gammalt stall (dvs häst) så jag ska ta och tvätta håret innan hela familjen tvingar ner mej i badkaret =)
Det är bara jag som är van vid hästdamm i näsan som inte känner nått =) hehe

Vi hörs!
PS. På måndag kanske jag ska på Färjestads hemmamatch igen! Fjärde kvartsfinalmatchen!

Vilka lag tycker du ska gå vidare till semifinal i Elitserien??


Kommentarer
linda

Ja vad är det man säger..det man inte har i huvudet får man ha i benen!

Hoppas du kryar på dig kvickt!
Vet hur det är...
och det är inget kul!
Skönt att du är hemmahem iallafall!

2008-03-14 @ 21:29:46
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0