Karlstad.

Japp, då var man tillbaka i Karlstad igen då, alldeles ensam. =(

Bestämde mig i sista stund att låta Morgan stanna hemma.
Denna veckan är ju en kortvecka och jag ska dessutom troligen gå på två hockeymatcher och simma lite på onsdagen, så det hade inte blivit mycket Morgan sett av mej..
Och då tror jag inte han blir så glad.

Så han får stanna hemma hos Bullen och dom andra. I bästa fall kanske han till och med får komma ut i kopplet lite då =)
Blir väl lite tråkigt för mig utan Morgan, men förhoppningsvis kommer jag ha så mycket att göra att jag inte hinner sakna honom ens!
image146

Alla älskar Färjestad =)) hehe
Detta är maskotvargen som jag köpte en gång för länge sen... Det var väl två år sedan eller nått sånt som jag var på en av Färjestads matcher.

Visst är det en söt liten varg =)


Kommentarer
linda

Jag lägger in dina steg för igår.

Undra vilka som vinner ikväll...
måste ju säga att jag hejar på Frölunda..*L*

2008-03-18 @ 20:04:58
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0