Lördag.

Skönt med lite sovmorgon. Har ju vaknat vid sex varenda morgon denna veckan och idag kunde jag sova till tio!! =)
Det går faktiskt förvånansvärt bra att gå upp såpass tidigt. Fast nu för tiden har jag ju inte så mycket att göra på kvällarna heller så jag kan gå och sova tidigt =)

Alldeles strax ska jag och mamma ut på en liten promenad. Inte så värst bra väder, men vi ska ta en sväng förbi affärn också... Ska bli skönt med lite luft.
Halsen känns bättre på nått vis... Är lite konstig i svalget fortfarande, men inte lika mycket som igår och huvudvärken är borta. Men ska nog för säkerhets skull grunda med en tablett innan promenaden...
Inte kul att få huvudvärk när man är långt hemifrån...
Ska nog köpa mej några halstabletter nere på affärn också.

Igår spelade damlaget match hemma. Kval för att stanna i division tre.
Hade tänkt att se den matchen, men det glömde jag bort tyvärr.
Hade velat varit där! Dom vann med 8-3!!! Enligt matchref på hemsidan stod det 4-0 efter ungefär fyra minuter... DET hade varit kul att se!!


Nu blir det prommis!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0