Sorry...

Lite dåligt uppdaterat här jag vet... men det finns inte så mycket kul att skriva nu för tiden.
Pluggar och grejsar med sista PBL-fallet. Packar. Knör in lådor i garderoben för att de inte ska stå överallt i lägenheten.

Idag har det varit två kortare föreläsningar. En kille präst/psykolog-nånting som pratade om kriser och folk i krissituationer och hur vi som djursjukvårdare ska handskas med dem, dvs när folk kommer in för att avliva sitt djur.
Sen hade en av lärarna en genomgång inför examensarbetet nästa år... Dom som går tvåan nu har 7 hp exarb.
Vi och efterföljande årskullar ska ha 15 hp!!! Fatta 15! Det är typ 10 veckors heltidsstudier fast utspritt över ett helt år...
Fatta att jag måste jobba på disiplinen! Har typ ingen sån...

Senare i eftermiddag, om närmare bestämt två timmar är det innebandy för troligen sista gången denna terminen (för mej om jag inte är med på onsdag också) och innan dess ska jag käka lite lunch.
Efter innebandyn nån gång ska kanske L och H komma hit till mej och bjuda mej på tårta och jag står för kaffet. =)
Dom ska "överraskningsavtacka" mej. Fast jag vet ju redan om det då =)
Har till och med dammsugit tack vare det!
Fast det är inte bestämt om dom ska komma idag eller imorrn än... Vi får se hur det blir!!

Nu ska jag skala mina lunchägg =)

PS. igår rapporterade jag inga steg, för de blev så pinsamt få eftersom jag satt i lägenheten och grejsade hela dagen. Men idag blir det nog bättre. Får se om jag klarar 7500. Har dåligt med tid denna veckan. DS


Kommentarer
linda

Kämpa på!!
Listan ligger inne nu!
och du på den!

2008-03-03 @ 23:17:56
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0