Stegräknaren...

Idag har jag varit ute och gått lite. Och bara för att kontrollera att stegräknaren funkade gick jag hundra steg och räknade för mig själv och sen tittade jag på stegräknaren och vad fick jag se??
Stegräknaren missade i snitt 10 steg för varje 100 steg jag gick!! En gång missade den 15 av 75!!
Och den har jag gått och litat på... Just nu har jag kommit upp i 6978, men eftersom jag gått i min vanliga takt och den då missat nästan 10% kan jag nog med säkerhet säga att jag gått närmare 7600 steg.

Så från och med nu kommer jag lägga till 10% eller liknande när jag vet att jag gått promenader med mjuka steg som stegis missar...

Nu ska jag plugga lite, sen ska jag äta lunch och packa mer grejer i bananlådorna som jag precis varit och köpt på ICA. Det är inte varje dag man får flyttlådor för 2 kr styck!! =)))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0