Tentaresultaten!

Idag fick vi ut våra tentor.
Hela klassen är godkänd! Så himla härligt att ingen behöver krångla med omtenta!

Jag och min skrivarkompis T fick 15,5 av 16 möjliga!! inte illa alls!! =)))
Tyvärr hade vi inte fått någon kommentar på den frågan vi bara fick halvt rätt på, så vi vet inte vad det var vi gjorde fel på... jaja.. Glad är jag iallafall!!

Nu är det städat och fint i lägenheten och om en halvtimme kommer L och H hit.
Tårta och kaffe och lite gull med Morgan, om han nu vågar visa sig... Han brukar springa och gömma sig under sängen om det låter vid dörren och han inte hör att det är jag...

Idag var jag och Morgan ute på en liten promenad också. Vi höll till bakom alla garagen på en gräsplätt... Han ville dock inte gå så mycket. Tyckte det var lika läskigt som vanligt... Hoppas det är fina ytor runt lägenheten i Karlstad. Bor ju på markplan där verkar det som, så då är det ju lite lättare att gå ut med honom... Behöver inte släpa honom tre våningar först.. =S

Hör av mej senare med stegrapporteringen.
Imorgon ska vi ha temadag i akutsjukvård och på kvällen blir det grillning!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0