Tträning!

Yes, jag har hittat träning!
Eller en anläggning i allafall.
2 minuter med bil ifrån praktiken finns nämligen en simhall som nästan ligger på väg hem.
Så där kan man stanna till och simma några längder på väg hem... skönt!!!
Så blir man inte helt förslappat när man sitter i den lufttäta lägenheten...!!

Har inget att simma i dock... Förutom en liten trekantsbehå och gympashorts... Så till helgen blir det en resa hem och ta med badkläder!!
KuLIGT!

Nu blir det House, får se vad han råkar ut för idag!
Godnatt!!

(Dagens steg: 6951) Klarade nästan målet (7500)


Kommentarer
linda

Hoppas det fortfarande går bra på praktiken...
och att inga större händelser hänt!
Nu är jag på benen igen...
är hemma en extra dag för att kurera mig och inte få tillbaka febern igen..
Lycka till med stegen idag!
Idag ska till och med jag klara målet..så du kan ju inte vara sämre än mig...*L*
lISTA FÖR IGÅR LIGGER INNE!

2008-03-13 @ 08:39:38
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Alexandra

Jag har inte simmat på... sen gymnasiet... 3 år? I dunno. haha

2008-03-14 @ 10:00:17
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0