Uppdatering.

Uppdatering följt av ett litet blogguppehåll.
Igår kväll kom vi till slut hem med alla grejerna. Hur tusan har så mycket grejer fått plats på 24 kvm???
Låda efter låda bars in och står nu lite överallt i huset...

Imorse ringde pappa till lägenhetskillen i Karlstad och dom bestämde att vi ska komma upp och få nycklarna imorrn förmiddag. Så nu har jag mycket att göra!
Lådor ska öppnas och gås igenom, grejer i lådorna ska möbleras om så att jag inte får med mej en massa onödiga grejer.
Jag ska ha en nästintill steril lägenhet har jag bestämt mig för. Inte en massa grejer som dräller överallt..
Dom här tio veckorna ska det vara lätt att städa, och det ska inte ligga en massa grejer överallt som jag inte vet vart dom ska ligga... (som det har varit i Skara typ hela tiden).

Så som sagt. Jag vet inte riktigt när jag hinner komma till datorn igen. Och så har jag flyttat mitt internetabonnemang till Karlstad också och jag vet inte riktigt hur snabbt det blir inkopplat. Men jag hoppas så fort som möjligt....

Har inte tid länge.. Måste packa upp, packa, packa upp, packa.
 Och dessutom måste jag leta upp min bandagesax, jag har ingen aning om vart den är nu som jag verkligen behöver den!!
Ber till *** att den inte ligger kvar och gömmer sig nere i Skara för då blir jag ledsen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0