Bloms Varuhus.

I eftermiddag har jag och familjen varit nere i Mellerud på Bloms Varuhus och handlat lite smågrejer.

Jag hade tänkt hitta ett par snygga shorts, men det gjorde jag inte...
Köpte ett par svarta high-heels istället. Mamma och Pappa tyckte dock inte att dom var nå bra eftersom klackarna var åt stilettklackshållet. "Det kommer bli massa fula gropar i golvet, blabla bla"...
Snygga och billiga (119:-) var dom iallafall!!
Och ett brunvitrandigt linne, ett svart brett lackskärp och lite tvättmedel köpte jag också.
Drygt 250 kronor för hela kalaset. =) Älskar att handla billigt!!
Det enda som är synd är att kläderna brukar vara lite tråkiga nere på Bloms... Det är ju typ såna kläder som fanns i Halens och Elloskatalogerna förra året... =)

Snart är det fredagskväll igen!! Återigen får jag zappa vilt mellan Så ska det låta och Talang... Har fortfarande inte kommit på vilket som är bäst...

Ha en trevlig fredagskväll allihop!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0