Förkyld.

Igår kände jag mej mer och mer skrovlig i halsen och blev mer och mer hes.

Sen lovade jag att jag skulle vara med på jouren för att mata fölunge under natten.
Det kanske inte var det smartaste, men det var en bra erfarenhet!

Nu är jag iallafall rejält förkyld. Alla på jobbet har varit förkylda hit och dit och jag trodde verkligen att jag skulle klara mej, men nejdå.
Ont i halsen, ont i huvudet och snuvig och täppt i näsan och huvudet känns som det sitter en fotboll innanför näsan på mej.
Sängläge rekomenderas hela helgen. Tråkigt!! Speciellt om det är fint väder, för då vill jag ju ta ut Morgis på en promenad...

Nu ska jag värma lite mat och sen ska jag kolla på tv resten av kvällen och hoppas på att jag blir mirakulöst frisk  under natten.. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0