Fortfarande förkyld.

Jag börjar känna att förkylningen börjar gå över. Frågan är om jag är tillräckligt frisk för att jobba imorrn... Det tror jag tyvärr inte...
Jag har testat det mesta. Vanliga halstabletter och Strepsils.
Ibumetin och Alvedon.
Nässköljning, huga!!

Men det har funkat. Så just nu knarkar jag alvedon och har precis stått i duschen en stund.
Har inte fått i mig speciellt mycket mat... Har framför allt inte orkat laga någon.
Igår kväll var jag så desperat att jag åkte in till mataffärn och köpte ett par gorbys och lite kakor.
Det var tillräckligt ansträngande att äta dem.
Inte för att jag har ont i halsen utan för att jag har så ont i huvudet att matlusten är helt väck...

Nu ska jag koka lite broccoli och äta. Och sen ska jag sätta mej och kolla på nån film eller nått...

Jag verkligen HATAR att vara sjuk! Det är tur att jag klarar mig från det i ganska långa perioder, men det är jobbigt att jag blir så himla handikappad varje gång jag är sjuk. Sover ju hela tiden nästan.
Sist gång jag var sjuk var ju tidigt i höstas, så jag ska nog inte klaga alltför mycket =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0