Jätteduktig!!

Jätteduktig har jag varit nu!

Dammsugit och torkat golv både inne på toaletten och på rummet.
Fönsterputsat spegeln och till och med tömt dammsugarpåsen!! UÄCK!!

Disken står i en jättehög på bänken/spisen men det orkar jag faktiskt inte ta hand om idag.
Det får bli imorrnkväll istället.
Man kan ju inte göra allting på en dag jue!! ;)

Imorrn ska jag troligen ta och simma lite också... Behövs!!

Idag har jag mejlat Bostadsfolket i Borås också så jag får se vad dom svarar... Förhoppningsvis löser det sej med det också... Har till och med ansökt om studielån till nästa läsår bara för deras skull. För att jag ska kunna visa upp att jag kommer ha inkomst...
Att jag säger att jag kommer ha det räcker tyvärr inte... =(

Nu ser jag inte vad jkag skriver längre, för Morgan sitter framför skärmen och tvättar ryggen.
Så jag får hoppa till toaletten och plocka ut linserna och sen får det nog bli sängen.
Trots att jag har lite vakentid att ta igen sen helgen så kan det ju va bra att lägga sig i tid iallafall =))
Eller hur!!

Sov gott alla!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0