Mjölkning pågår..

Idag fick jag hjälpa till och mjölka ett sto som skulle ge bort sin mjölk till ett annat föl vars mamma hade lite lite mjölk.
Det var jättehäftigt! Jag klarade det dessutom på första försöket vilket gjorde saken ännu bättre!
Inte lika svårt som man tror att det ska vara!! =)

Idag var jag dessutom duktig och cyklade till jobbet! Så himla skönt väder så man kan knappt tro att det är sant!!
Minst 20 grader varmt i solen, och som det verkar nu ska det hålla på så till helgen också!
Då ska jag och Morgan hitta ett mysigt ställe uppe i skogen och sitta och sola =)


Nu ska jag hitta på nått kul på mina 18 kvm...


PS. Har fått erbjudande om en lägenhet i Borås!!! 49 kvm!!!! Älskar!!! Det är några andra som också tackat ja till den, men jag hoppas att jag "vinner". DS
Dock har jag fått ett mejl från dem efter en fråga som jag ställt där dom säger att dom helst inte vill ha korttidsuthyrningar på grund av att dom har stor efterfrågan från folk som "vill ha ett mer permanent boende". Men hallå? Jag behöver ju bo i Borås lika mycket som dom!!!
Tycker ni att hyresvärdar ska prioritera på det sättet och får dom ens göra det?



Kommentarer
Alexandra

va roligt och intressant att mjölka ett sto!!!

2008-05-08 @ 22:54:48
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0