Mors Dag!!

Idag är det Mors Dag!
Vi har firat mamma med kaffe, smörgås, tårta och kakor. Gott som bara den! Och idag är det dessutom jättefint väder så vi kunde sitta ute med det!

Eurovision Song Contest gick ungefär som jag trodde det skulle göra.. Dvs Charlotte fick inte så många poäng som alla förhandstippare trodde att hon skulle få!
Jämfört med alla andra låtarna var Hero faktiskt inte speciellt orginell. Dessutom hade ju Charlotte varken kortast kjol eller snyggast ben så det kunde hon ju inte heller vinna på... ;)

Dima Bilan ifrån Ryssland vann med Believe, eller vad den nu hette.
Han skulle ju ha vunnit för två år sedan med Never let you go. Den tyckte jag var riktigt bra!
Believe var nästan lika bra och Dima var precis lika snygg så jag tycker: RÄTT LÅT VANN!!

Igår var vi på Strömbadet, en restaurang, och firade mammas födelsedag med släkten.
Träffade en styvkusin som jag inte sett på typ tre år eller nått. Roligt =)

Idag ska jag packa lite grejeri bilen, städgrejer mest. Imorgon förmiddag åker jag ner till Skara för sista veckan innan sommarn.
Ska städa ur lägenheten och sådär, sen ska pappa komma ner och hjälpa mej med dom sista möblerna och sen ska lägenheten besiktas.

Sen blir det "sommarlov". Fast jag ska börja sommarlovet med 7 veckors djursjukvårdarvikariejobb nere i Trollhättan!! Roligt!!! Längtar tillbaka till Trollhättan faktiskt, trivdes riktigt bra där. =)

Nu ska jag nog försöka laga lite mat. Har inte nån lust att laga mat nere i Skara så jag ska göra matlådor att ta med mej...

Kommer nog kanske inte komma åt så mycket datorer nerre i Skara, så detta blir kanske sista inlägget innan nästa helg...
Ha en trevlig vecka allihopa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0