Nattidags

Nu är det snart dags för mig att sova... har inte sovit tillräckligt denna veckan känner jag...
Imorse lyckades jag dessutom stänga av alarmet på mobilen så att jag försov mig.
Vaknade en kvart innan jobbet började och anlände till jobbet fem minuter för sent... Men men..

Idag har jag dessutom träningsvärk.
Någon av dom där jäkla gluteusmusklerna. Vilken är det som fäster in vid höftleden??
Ont gör det iallafall... Känns inte när jag är stilla eller när jag har gått en stund, men nyss när jag gick från tvn till toan såg jag ut som en gammal stel tant som glömt sin rullator... eller möjligtvis som en stel anka... =)
Ska nog köra lite Zon inatt och se om det hjälper något...


Imorgon kväll är hästklinikens personal bjudna till Smådjursjukhusets invigning. =)
Rundvandring i de nya lokalerna och efteråt en liten matbit. =)
Ska bli kuligt!! Undrar vad jag ska ha på mej bara.
Har tänkt ta cykeln så man vill ju vara tillräckligt välklädd för att kunna cykla i "sommarkylan" och tillräckligt klädd för att det ska vara fint nog att gå ut och äta i..
Jaja, det brukar ju lösa sig till slut iallafall. =)

Nu ska jag joina Morgan som är smart nog att redan ligga i sängen och läsa...
Natti natti!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0