Sommarjobbsbesök.

Just nu sitter jag på förra årets sommarjobb, tågstationen och dricker lite kaffe och pratar lite med Kristina. =)
Lite skoj att se hur det är här denna sommarn, verkar dock inte ha förändrats speciellt mycket...

Har lämnat in bilen på verkstan. Egentligen bara för att testa lambdasonden och se om den fungerar eller om det är pga den som "check engine" lyser till och från... men gissa vad som hände när jag kom hem från Skara igår.
Mamma tittade konstigt på avgasröret och sa "men den ska väl inte hänga såhär?"
Det visade sig att avgasröret och den bakre ljuddämparen hade lossnat från fästet i den främre ljuddämparen och hängde bara i två krokar... Skojjigt!!
Tänk om man kände en bilmekaniker som kunde fixa saker lite billigare... Suck...
Men jag får väl vara glad så länge bilen inte är helt min och "pappa betalar". Låter som värsta överklassgrejen, men hade jag råd skulle jag nog betala det själv...
Fast trots att CSN kommit denna månaden ekar det ganska ordentligt på kontot...

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kanske gå ut i solen en sväng. Det är ju hur underbart väder som helst!!

PS. Såg på aftonbladet att Borås Djurpark har fått gepardungar!!  Gissa hur glad jag är att jag ska praktisera på Blå Stjärnan i Borås till hösten!! Då ska jag åka och kolla på gepardbebisar! Så söta!!! DS


Kommentarer
maria

klart det måste bli tjejkväll:) det är ju givet! har du slutat skolan nu? kram

2008-05-31 @ 07:59:16
Alexandra

va roligt! Lycka till på jobbet!
Själv är jag världens lyckligaste idag ;)

2008-05-31 @ 18:22:02
URL: http://triquetra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0