Vårväder (!) och första maj.

Idag tyckte jag det kunde bli vårväder, men det tyckte inte väderguden.
Det ska bara regna regna och regna lite till. Tråkigt!!
Jag som hade tänkt vaxa bilen idag också.. Men det kan man ju inte göra när det regnar.... =(

Alldeles nyss skickade jag in min deklaration! *duktig*
Så nu sitter jag bara och väntar på mina 6317 kronor som ska komma innan midsommar... Dom behövs!!!

Och nu är det maj. Kan inte fatta att tiden går så sa*an fort! Jag har bara cirka fyra veckor kvar på praktiken, sen ska jag tillbaka till Skara en vecka och sen ska jag flytta till Trollhättan i två månader...
Flytt flytt flytt!
Men det är ett litet tag kvar så det är inget man behöver oroa sig över speciellt mycket!!

Om exakt två veckor ska jag springa Vårruset i Karlstad. Det ska bli skoj! Väntar bara på min nummerlapp och det där.. Hoppas att det kommer imorrn... Annars måste det på nått sätt fraktas upp till Karlstad. Och jag som inte har någon registrerad adress där... Får nog bli Att. på ATG istället =))

Ha en trevlig första maj allahopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0