I skolan.

Japp, nu sitter jag i skolan på biblioteket och grejar lite.
Har precis haft PBL-möte med den nya gruppen. Verkar som det kommer bli bra!
Har ett fruktansvärt stort fall denna veckan, som dessutom ska redovisas på tisdag! inte alls många dagar att jobba på, speciellt som jag ska hem i helgen och alla vet ju hur mycket man pluggar då.... =S

Jaja, har iallafall börja samla lite fakta och vet vilka böcker jag ska läsa i.

I förmiddags satt jag här och grejade med mitt examensarbete. Hittade en källa till, men "tyvärr" var den mest som en redovisning av flera andra källor jag redan läst.
Det är lite jobbigt detta ämnet. Jag har hittat massor med artiklar, men det känns som att alla artiklar använder samma artiklar som SINA källor. Så det kanske finns typ 10-15 artiklar bara, och alla skriver i princip samma sak. Bra i ju för sig att resultaten är ensidiga, men hur ska jag kunna få ihop 20-30 sidor om detta??
Känns lite hopplöst just nu, men jag hoppas det blir bättre snart. I slutet på denna veckan ska vi dessutom få våra handledare, så det blir skönt!
Om en stund ska jag gå ner till gympasalen och värma upp till innebandyn!
Sen blir det lite bastu och ikväll är det Fulfest på puben så då får jag dra mig dit också!
Dock blir det ju inte så mycket fest pga en förmiddagsföreläsning och att jag ska köra 17 mil imorrn eftermiddag.
Då behöver man vara piggpiggpigg, speciellt i detta mörka tråkiga vädret.

Det snöade faktiskt förut!!! Men det är ju ett par plusgrader eller nått, så det smälte direkt när det landade... =(

Ikväll (mellan bastun och puben) är det städdax, diskdax och packdax. Har lite grejer som ska med hem, och så måste det ju vara rent och fint när man åker härifrån så man inte kommer tillbaka till en skitig lägenhet.
Dessutom ska både katten och cykeln med!
Bärhjälp?!?

Vi hörs kanske senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0