Jajamensan fattas bara!

Typ så känns det nu! Jag är verkligen igång igen! Jag har kommit till liv igen!

Igår spelade jag innebandy på kåren <3 och det gick så sjukt bra! Jag gjorde till och med mål! Fatta vad skönt! Mål på första matchen! Dessutom råkade mitt lag vara bäst nästan hela tiden så vi fick spela nästan hela tiden ( eftersom vi kör att det vinnande laget stannar kvar på banan )
Så en timmas innebandy blev det! Stenhårt! Fatta att jag har träningsvärk idag! Överallt! Benen, rumpan, magen, sidorna av magen.
Lite kan iofs bero på att jag var på kåren och dansade lite igår kväll också. Väldigt dåligt med folk dock... Lite tråkigt...

Idag var det heldag i skolan. Först en "efter-praktiken" lektion. Sedan en obligatorisk lektion med någon typ ifrån Uppsala. Helkonstig föreläsning. Fattade ingenting mer än att det handlade om honar och hanar och skillnader som inte var skillnader och sånt... (?)
Sen kårmöte, och sen luciaträning! Så nu har jag sjungit efter noter igen! Så skoj!
Det gick dessutom också väldigt bra. Kändes som jag kunde sjunga väldigt högt, trots att jag inte riktigt tränat nånting på evigheter...

Nu ska jag försöka varva ner med ett knäckebröd och lite vatten. Och göra klart inför endokrinologin som vi ska ha imorrn. Sen blir det till att kolla på Heroes och ta en tidig kväll!!

Vi hörs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0