Lite bilder.

Har tagit lite kort som jag bara MÅÅSTE lägga ut på bloggen.

För ett litet tag sen blev Morgan tvungen att bada (eftersom jag behandlat öronen på honom igen och han var fet i pälsen vid öronen.)
Då blev han såhär blöt, lite arg på matte och tvungen att tvätta sig själv jättemycket!



Idag åt jag jullunch när jag kom hem från skolan!
Köttbullar, senapssill och rödbetssallad. The best of the best, så att säga.
Dessutom en lussekatt till efterrätt. Idag blev det en med saffran. Kan inte bestämma mig för vilka som är godast...


Sen tog jag ett svartvitt kort på Morgan med en nyuppsatt tavla i bakgrunden. Har två liknande ovanför tvn också (från IKEA)
Fin han är va?!


I förrgår julpyntade jag och hängde upp lite tavlor. Så såhär fint ser det ut nu!
Jag vet, bor man i en väldigt liten lägenhet (okej den är 45 kvm) så hamnar allt ljus på samma ställe... Men mysigt är det=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0