Snö!!

Det är sjukt mycket snö i Skara nu!
Körde hit ner imorse, och vädret blev värre och värre och snödjupet ökade ju längre söderut jag kom.
Här nere i Skara snöade det konstant och var typ en decimeter djup snö.
Inte roligt när jag var tvungen att gå till skolan. Å andra sidan hade det nog inte varit bättre att cykla... =)

Så idag har jag haft föreläsning om fortplantning hund och katt. Nu sitter jag här och försöker få ihop mitt PBL-arbete denna veckan. Lite jobbigt att det inte är så värst många timmar kvar på dygnet dock... =S
Men det går nog bra till slut bara jag får upp lite fart.

Imorgon ska vi har föreläsning om Fölsjukdomar och så ska vi redovisa PBLen.

Vi hörs!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0