Sista dagen!! *snyft*

Nu har jag kommit hem efter sista dagen på Blå Stjärnan Borås!
Tråkigt!! Är lite trist att behöva sluta där, men samtidigt ska det bli jätteskoj att komma tillbaka till skolan igen!

Idag fick jag en avslutningspresent, eller egentligen två.
En stor merci-chokladask (mums!! Godistrollet jublar) och en gullig lite prydnadstomte!!
Jag bjöd dessutom på lite fika, men blev lite överglänst när den nya chefsveten kom och bjöd på halloweentårtor!
Menmen, det var gott det med! Hihi!

Idag satt jag i receptionen. Men det var väldigt rörigt idag. Gubbar som inte riktigt visste vad dom ville, och jag fattade fel om vad dom ville. Krångel med försäkringar. Försenade veterinärer. Krångel med registreringen så att en patient fick vänta jättelänge! Förlåt!
Usch, det var lite jobbigt. Men det är ju så det är ibland. Och det är inte mitt fel. Och det kan inte gå fortare än jag jobbar, och jag kan inte stressa för då blir det bara mer fel.
____________________________________________________________

Men nu är jag då i lägenheten igen! Idag är det lite småpackning att fixa. Ska börja städa också. Dammsuga lite iallafall. Massa dammtussar och katthår överallt! Gissa om det kommer klia i näsan när jag är klar!! Shiet!

Morgan har hittat min stora resväska som ligger på mitt bord och väntar på att bli packad. Den är tydligen väldigt rolig. Han sitter i den och leker med nått och far runt och har sej... stackars mina gardiner!!!

Nu ska jag kika lite på galningen på tv3. (Anna Skipper)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0