Weii!

Nu har jag varit på labbet i två dagar. Hur intressant som helst! Och roligt!
Jag älskar att jobba med maskiner och pipetter och provrör och mikroskop och grejer.
Kanske skulle blivit BMA istället? hehe.
Skoj skoj. Fast jag tycker nog att allt annat är roligt också.
Däremot vill jag nog gärna ha jobb där djursjukvårdarna har hand om labbet också. Fast jag skulle nog gärna gå nån mer kurs i ämnet. Djursjukvårdarprogrammet ger alldeles för dålig inblick i BMA-delen.

Har ganska nyss kommit hem. Slutade vid tre. Har inte börjat bli trött än, men det kommer nog snart.
Har upptäckt att dom dagar jag börjar sju eller åtta är jag jättetrött på eftermiddagen. Trots att jag både igår och i förrgår kväll gick och la mej mellan tio och elva...
Skumt.

Ska fixa lite i lägenheten nu. Har en massa soppåsar som behöver bytas, och en massa kattsand på golvet som måste sopas. Sen ska det rensas lite i kyl och frys och jag ska äta Sesam Nuggets med broccoli och sweetchilicremefraiche!
DET ska jag säga, DET är gott på riktigt!!
Har blivit helt galen i broccoli. Förra veckan åt jag kyckling, broccoli och fetaost till lunch. Denna veckan äter jag samma men har bytt ut kycklingen mot lax med sweetchilipanering. Sååå gott!!

Jaja lilla matgalning, nu ska jag komma igång med alla mina viktiga saker!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0