Fredagkväll!!

Har precis kommit upp från ett nästan en och en halvtimmes långt bad. Hur skönt är det inte att ha badkar??
Kan nog inte leva utan ett sånt egentligen.

Dom senaste dagarna har jag börjat klockan sju på praktiken, och måste gå upp senastsenast klockan sex.
Gissa om min kropp inte är inställd på att gå upp så tidigt!
Hur trött som helst och vill inte alls vakna på morgonen.
Första "börja-tidigt-dagen" så somnade jag på soffan när jag kom hem, andra dagen höll jag mej vaken och idag har jag också hållit mej vaken, genom att stå på crosstrainerna och trampa.

Jag älskar min crosstrainer! Det känns i benen efter bara några minuter och man behöver inte kämpa sig till mjölksyra för att få ut något av det!

Fredagkväll som sagt. Men en lugn sådan. Jag ska jobba imorrn med. Då får jag nästa fredag ledigt och kan åka hem till mamma och pappa!
Skönt med lite fler dagar. Ska kanske se om jag kan jobba kväll måndagen efter också så behöver jag inte åka ner på söndag kvällen!! =)

Nu ska jag stoppa in min fryspizza i ugnen, vänta tio minuter och sen ska jag käka pizza, dricka PepsiMax och kolla på Doobedoo! Vilken fredag va!?! hehe!

Jag får ta igen det när jag kommer tillbaka till Skara


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0