God Morgon.

Idag börjar jag jobba klockan två så jag har hela förmiddagen på mej att göra en massa grejer.

Har precis ätit frukost och nu ska jag börja skriva några enkäter och presentationsbrev som jag ska skicka ut...

Sen ska jag åka och hämta bilen som är på verkstaden. I förrgårkväll upptäckte jag nämligen att det droppade någonting ifrån framändan. Vid närmare undersökning visade det sig att det droppade blått vatten och att kylarvätskan var slut i behållaren. Så igår körde jag iväg den till verkstan och det visade sig att den stora kylargrejen som sitter längst fram bakom grillen läckte så den skulle dom byta idag.
Och nu är den bytt så innan jobbet (eller kanske tidigare) ska jag cykla ner och hämta bilen.
Får se hur bra det går dock. Cyklade ju till och från praktiken igår (ca 6-7 kilometer) och jag har ONT i rumpan. Jag tror jag har en jättedålig sadel.

Jag har fått liet mer lust att cykla, så dom kommande tre veckorna jobbar jag 10-17 så då kan det ju vara ganska bra att cykla, om bara vädret håller sig ok. Tog ganska precis en halvtimme att cykla. =)

Då så. Dags att bli 2500:- fattigare. Det är inte gratis att ha bil. Faktiskt dyrare än att ha katt... =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0