Hemma igen!

Kom hem igår efter en tre timmar lång bilresa.
Morgan lyckades både bajsa och kissa, så jag blev tvungen att tvätta jackan som han satt på.
Inte bra att åka bil, när hans kiss och bajs rutiner blir störda... ;)

Idag har jag varit en sväng till Bengtsfors. Fixade en grej på banken och var inne på Svångremmen och tittade. Råkade hitta en stor resväska på hjul för 390:- som jag var tvungen att köpa.
Det är så mycket bättre att dra kläder än att bära dom på axeln!

Ikväll ska vi äta tacos! Gott!! Det blir ju aldrig av nere i Borås, eller liknande. Inte kul att göra tacos till sej själv liksom...

Imorgon ska vi åka till Årjäng och gå på mârten!! Skojj!!

Tycker om marknader! I bästa fall kanske jag hittar något roligt också!!

Hörs imorrn, så får jag berätta om mina fynd =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0