Natti natti!

Ska alldeles strax gå och lägga mej, men tänkte uppdatera mig lite först.

Imorse gick jag upp vid åtta, satte mig i bilen vid nio och var framme i borås vid tolv.
Tre timmar körandes är inte speciellt skoj.
Och jag upptäckte en skitläskig sak.
När jag stannade vid en vägvakt så kändes det som om bilen åkte bakåt, men jag höll nere bromsen och stod helt still. En riktigt äcklig synvilla antagligen pga att jag bara åkt framåt så länge.. Skumt...

Jobbade 14-21 idag och imorgon ska jag börja klockan 15. Hur gött är det inte med sovmorgon?

Fast det får jag inte imorrn, för klockan 10 ska bovärden komma och besikta min lägenhet.
Sen är det ju alltid lite grejer man behöver fixa...

Det enda jag inte gillar med att jobba kvällen är att det blir så konstigt med maten.
Då ska man äta både frukost och lunch hemma, och sen ska man äta middag på jobbet... Så mycket mat orkar jag ju inte laga!!
Får blir pulverlunch eller nått... =)) Eller ett par äpplen och lite knäckebröd.

Natti natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0