Städdags!

Idag har jag tagit mej i krage och varit duktig och städat!
Plockat upp grejer från golvet, bytt sängkläder och äntligen sorterat i min flyttlåda "Badrum". Hade tre lådor med lite i varje, men nu ligger allt i en låda istället. Förstår inte vart jag får alla schampon ifrån. Det måste vara ÖoB´s fel!!

Sen skulle jag moppa golvet, men då upptäcker jag att jag inte har mitt moppskaft här nere... Men jag trodde jag hade fått med mej det... Skumt är det iallafall...
Får se om jag måste moppa för då får jag nog nöja mej med att använda dammsugargrejen till moppskaft... =)

Snart är det TopModel/Idol som jag får zappa lite, och sen börjar Heroes klockan nio! =)
Skojjigt skojjigt!

Ska nog ta ett litet fat med filmjölk eller nått och gosa ner mej i soffan!

Imorrn åker jag hem!!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0