The Bitch Is Back!!

Jajjamensan!!
Jag hoppas inte att det är alltför många som kallar mej bitch, men tillbaka är jag i vilket fall som helst!

Till slut har det blivit den första september och jag har fått mitt internetabbonnemang!
Har klarat mej väldigt bra, rätt skönt att inte sitta vid datorn faktiskt.
Ska fortsätta kvällen med att inte sitta vid datorn och ta ett varmt bad och värma upp mig lite.
Lägenheten är jättebra, men värmefolket har inte kommit på att det är kallt på kvällarna. Min altandörr är inte direkt tät, så jag tror att väldigt mycket värme smiter ut där...
Men jag klarar mig. Jag har hur mycket te som helst och två fleeceplädar i soffan!!


Praktiken har börjat bra, jag har träffat många fina djur och fått jobba lite också, tagit ett par blodprov och lagt ett par kanyler. På katt!!! =S Småa blodkärl på dom ska jag säga, men det gick det med... =)
Har röntgat en hel del, fast inte själv, men jag står bakom en blyvägg och tittar på så lär jag mej en del då med!

Morgan har anpassat sig och tycker det är kul att sitta i fönstrena och titta ut på allt folk och alla barn som rör sig runtikring här, och när han inte tittar på folk så käkar han upp mina nya ampelliljor... Grr... Men jag köpte dom ju faktiskt för att det är en krukväxt som han kan äta utav. Inte för att han SKA, men det är iallafall inget som dödar honom.

Nu ska jag kolla alla mina 55 mejl som jag fått och se om det är något vettigt eller bara skräp!

Trevlig kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0