Äntligen!!

Äntligen har jag fått gjort det som jag sagt att jag ska göra imorrn i ungefär två veckor.
Jag har fått tummen ut och köpt joggingskor!!

Gick in på Sportringen och kikade, och då hittade jag ett reabord. Hittade ett par snygga Asics med guldiga detaljer på. Letade fram en åtta och provade. Körde in mina egna inlägg och travade runt i dom ett tag. Jättebra verkar dom!
Dessutom, rea var det ju! Dom hade kostat 1400, men nu behövde jag bara betala 999:-
Göett!

Passade på att köpa ett par löparstrumpor också. När man "tjänade" pengar på skorna, så kunde jag ju köpa det!! Fast 149:- för ett par sockar.. Dom MÅSTE vara sjukt bra!!  =)

Förhoppningsvis får jag tummen ur en gång till och skuttar ut och testar dom imorrn!

Dessutom har jag tvättat idag äntligen. Det började ta slut i lådorna om man säger så...
Ska ner och hämta det sista alldeles strax, och sen ska jag gå och lägga mej i en säng med alldeles nya och fräscha sängkläder! *love*

Har inte haft så mycket fredagsmys idag.. eftersom jag tvättat och sprungit fram och tillbaka till tvättstugan hela tiden...
Men lite grönsaker doppade i chipsdip blev det iallafall. Och Pepsi MAX, gott gott gott!!

Hörs imorrn!

(Förhoppningsvis kommer det då en recension av både löprundan, skorna och sockarna... hihi


Kommentarer
Alexandra

YEAY! BRA JOBBAT!

Jag måste oxå köpa strumpor. Men är dom så dyra så får jag vänta ett tag. Har redan köpt en ny sportbh. Den andra var waaaaay too smaaaall (haha) och köpa en ordentligt bh kostar pengar. Inte lätt med big boobs. =P Men nu är det gjort. Va halva priset på change (underklädesbutik). Perfekt för studentbudgeten. :D

Ut och spring nu. Det gjorde jag igår. 6 km på 34 min! Hell yeah!

2009-04-25 @ 19:54:05
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0