Biltvätt.

Idag har jag spenderat dagen i tvättningens tecken.
Tvättat sängkläder och tvättat bilen.
Så nu är det så rent och fint överallt. "Bara" bilens insida som kanske inte är så himla ren, men orka!

Funderar på om jag ska ta en promenad ner till ICA och köpa lite påskgodis att smaska på till hockeyn ikväll... Fast det är ju lite onyttigt förståss, får se hur jag gör...

Ska iallafall försöka mig på att slinga håret sen. Har hittat en sån där fjantig plastmössa med hål i som man ska pilla ut hårslingor med en virknål igenom.
Brukar ju gå sådär, men låter man det ta lite tid så kanske...

Hör väl kanske av mig om hockeyresultatet senare ikväll!!
Förhoppningsvis är dom ju en match närmre SM-guldet. HOPPAS HOPPAS!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0