Frii!!!

Jag är fri! Jag är FRI! JAG ÄR FRI!!!
Fri från dom där sabla syntetiska hormonerna som förstör mitt liv på så många sätt!
Nu kör jag au naturel och har förhoppningar på att livet kommer bli mycket ljusare!

Idag har jag dessutom hjälp mamma ute i trädgården, sått morötter och sockerärter, satt och gödslat potatis och vattnat lite, och dessutom fyllt på vatten i dammen.
Härligt väder, helt underbart med massor av sol!!
Senare ikväll ska vi ner till Ön och lyssna på sång och kolla på fyrverkerierna. För en gångs skull ska jag inte vara med och sjunga i kören. Hade ingen lust iår.
Men först ska mamma toppa mitt hår litegrann!

Nu ska jag ut igen och hjälpa mamma att plocka in alla grejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0