Ljuvligt ljummet ljvårväder.

Tog en promenad till affären nyss och köpte.... Chocolate Chip Cookies.... igen....

Nåja det var ju inte DET som var det viktigaste.
Jag köpte ju faktiskt färdigrätter och tentagodis också... =)

Nej, vädret är helt underbart!! Lite småblåsigt, men trots det dryga 13 grader i skuggan. Säkert uppemot 20 i solen kan jag tänka mej. Ordentligt varmt!!

Så på min promenad var det ljuvligt ljummet! Hade inte velat gå in igen egentligen om det inte varit för mina färdigrätter som tinade...
Synd att det ska vara en sån här dag när man sitter och tentapluggar. Man längtar ut hela tiden!!
Och om jag inte hade haft en norrbalkong så hade jag ju kunnat sitta på den och plugga... Men det blir lite väl kallt... Dessutom blåser säkert papperena iväg... hehe...

Nej, nu har Morgan fått sin middag så då är det dags för mig att äta lite lunch. (eftersom vid lunchtid åt jag ju frukosten)
Hittade några köttfärsbiffar och potatisgratäng i frysen, så det får det bli.
Och lite Chocolate Chip Cookies till efterrätt!! Eller lite... nja... snarare hela paketet.... hihi



Kommentarer
Alexandra

Nu är det vår :) Men det kommer väl en vända med snö igen om jag känner april rätt =P

Har berättat i bloggen nu. Haha. Inte så "stort" som folk verkade tro ;)

2009-04-03 @ 22:07:15
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0