Torsdag.

"Nu" har jag kommit hem från skolan. Eller rättare sagt för en timme sen.

Efter skolan cyklade jag ut till coop och handlade, men trots det glömde jag en massa saker, så jag får cykla ut nån mer dag...
Det var riktigt skönt att cykla. Hela Skara är ju platt, så det är ju inte direkt nån utmaning att cykla... =)

Det viktigaste jag köpte var gravad lax (som vi, på en föreläsning, fick lära oss att man ska äta med försiktighet eftersom det kan innehålla parasiter (har glömt bort vilken) om laxen inte varit ordentligt fryst innan) och tunnbröd.
Senare idag när jag blir hungrig igen, eftersom jag tyvärr redan hunnit äta lunch, så ska jag rulla in ett par laxskivor i tunnbröden och bara njuuuta.
Jag menar, det kan ju inte bli annat än gott!

Och eftersom gravad lax är pissdyrt, så köpte jag rökt kalkon och laxröra att blanda i resten av tunnbrödena... hihi.

Resten av eftermiddagen ska ägnas åt mitt examensarbete. Ska göra att finlir till slut. Sen ska jag förhoppningsvis kunna skicka in arbetet. Men "tyvärr" måste jag få tag på min handledare först för att få dom senaste kommentarerna... Fattar inte varför det tar så lång tid... Jag skickade in den senaste versionen veckan innan tentan, dvs i slutet av mars, och nu har det gått över två veckor och hon har fortfarande inte kontaktat mej!!
Jag blir så ledsen/arg när risken finns att jag lämnar in mitt arbete för sent för att handledaren tar för lång tid på sig... En handledare som dessutom bara jobbar då och då i Skara, dessutom väldigt SÄLLAN... Så det är jättesvårt att få tag i henne, och inget telefonnummer har jag heller...
Suck Suck Suck.
Å andra sidan kan jag ju se det så här: Jag kan vara jättestolt över mig själv, för jag är klar med examensarbetet. (enligt mej själv) Och om nån gnälller på att mitt arbete tar tid, så får dom gnälla på min handledare istället...


Kommentarer
Alexandra

Va skönt att (nästan, med tanke på handledaren) vara klar med arbetet :D

2009-04-16 @ 18:52:12
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0