Semester?

Så var ännu en helg till ända. Suck.
Om 1½ timma bär det av ner till Trollhättan igen för ännu en veckas jobb. Nästan iallafall.
Massa resande fram och tillbaka och en jobbintervju till veckan. Får väl se hur det går.
Nästa vecka ska jag dessutom få reda på hur det gått med Göteborgsjobbet. Nervös? Jo tack!!

Nu är det bara två veckor kvar på jobbet i Uddevalla. 9 veckor har redan jobbats. En hel kattdräktighet... =)
Fattar inte att sommaren har gått så fort!
Och jag har varken legat på stranden och solat eller varit och badat. Det är faktiskt nästan pinsamt.

Nepp. Det är väl lika bra att jag plockar ihop mina grejer så att jag får med mig allt ner till Trollhättan igen!
Har precis köpt The Host. Stephenie Meyers senaste efter Twilight. Den ska jag läsa till veckan hade jag tänkt...

Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Marica

Åh, lycka till med alla intervjuer! Hoppas du får det du helst vill ha! =D Ang. böcker så håller jag fortfarande på med Breaking Dawn eftersom jag knappt haft någon tid att läsa på sistone. Du får blogga om nya boken av henne var bra så jag vet vad jag ska läsa härnäst! =D

2009-08-16 @ 19:09:55
URL: http://www.renbebis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0