Sjukling.

I förrgår fick jag akut ont i halsen. Igår lämnade det halsen och satte sig i näsan. Nu sitter det i hela jäkla huvudet... =(
Senare ska jag åka och börja på min kattvaktsvecka hos fyra små sötnosar, så jag försvinner härifrån en liten stund (som om det vore något ovanligt)
Hoppas bara jag kan friska på mig under helgen, men jag börjar å andra sidan vänja mig vid tanken att ringa och sjukanmäla mig på måndag. Men jag VILL inte vara sjuk. Å andra sidan vill jag ju inte att någon annan ska vara sjuk heller, så då är det nog säkrast att jag stannar hos katterna. Dom kan jag iallafall inte smitta...
Apoteket har dragit in högar med pengar på mig den senaste veckan. Massa pengar för mjälleksemsmediciner, halsontsmediciner och huvudvärkstabletter...
Nä, nu ska jag se till att få väskan packad, så att jag har kläder och sånt till nästa vecka... =)

See ya!


Kommentarer
Alexandra

KRYA PÅ DIG!

2009-08-03 @ 20:05:28
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0