Vet inget ännu...

Det kommer dröja till nästa vecka innan jag får reda på något om jobbet.... Hur ska jag klara av att vänta?! Gah!! =)

Idag har jag jobbat igen, surprise surprise. På pol. Dom senaste dagarna har varit väldigt intressanta. Konstiga på något vis. Det finns ingen jämnhet i dagarna längre.
Förra veckan var det smockfullt med patienter. Hela tiden.
I måndags fanns det bara en bokning på akutlistan, mot vanliga 10 st.
Och ibland är det inte en patient på hela kliniken, och sen är alla rum upptagna och tre stycken sitter i väntrummet...
Helskumt är det.
Idag har jag iallafall tagit en massa blodprov och hjälpt till att ta ut en träflis ur en hundtass.
Börjar få in snitsen med blodproven nu och det känns skönt.

Imorgon ska jag vara på operation hela dagen. Det ska bli roligt. Och på eftermiddagen kommer Morgan och vaccinerar sig. Då ska jag krama honom riktigt riktigt ordentligt!
Sen ska jag hem och sova heeeela helgen!

Nu ska jag gå och äta lite moussaka och fundera på vad jag ska göra med resten av kvällen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0