Färjestad - Rögle

1-2 efter förlängning. Hur jäkla dåligt är inte det?
Nog för att Färjestad var rätt sådär halvdåliga innan juluppehållet, men man hoppas ju alltid på att ett litet mirakel ska ha skett under ledigheten.
As if.

Jag köpte matchen på csports.se, dels för att se Färjestad vinna och dels för att se hyllningen till Jörgen Jönsson när hans tröja hissades upp i LLA's tak.
Hyllningen vad jättefin! Såg hur himla rörd han var så jag höll på att börja grina nästan.
Ska bli kul på onsdag att få se tröjan (eller affischen rättare sagt) där uppe i taket!

Ståplats var iallafall rättså duktiga. Och spelarna var rätt duktiga också. Individuellt, men inte tillsammans.
Synd att alla dom där målchanserna inte gick in. Det hade varit bra mycket bättre!

Nu ska jag nog bänka mig framför tvn igen.
JVM Sverige - Tjeckien går på SVT24.
Mackan som kapten vill man ju inte missa! Och där kanske det kan bli vinst dessutom!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0