Hemma

Nu har jag tillbringat nästan precis hela dan på stan, så nu är det skönt att komma hem och vila fötterna igen.
Började dagen med en fika på Café Royal med Nil, pratandes om livets alla väsentligheter: katter, Färjestad och Twilight... :)
Sen blev det mitticity, duvanhuset och 15huset för hela slanten. Gick runt i alla möjliga affärer för att hitta julklappar till familjen.
Fy tusan vad det är svårt!! Jag fick tag i en del, men jag är inte helt säker på vad...
Och det värsta är att jag köpte nog lika mycket (om inte mer) till mig själv... Hehe oops.
Men hittar man träningstoppar på rea så måste man ju köpa dom.
Hittade ett alldeles underbart Body Butter också, men då fanns bara testern kvar. Då blev jag lite ledsen...
Och så kollade jag efter nya vinterstövlar också, men dom satans skoaffärerna har ju inga snygga damstövlar i stl 42. Varför i h-e gör dom bara skor till och med stl 41? Är det förbjudet att ha större fötter än så när man är tjej eller? Gah!!

Dagens höjdpunkt/kändisspotting: Jag ska inte svära på det, men jag tror att jag såg Sanny Lindström på H&M, är inte det rätt fräckt? Det lät som han och han hade en Färjestadmössa på sig, men jag såg honom bara från sidan. :)
(Det är Färjestads kapten för er som har dålig koll på hockey!)

Nu ska jag mata katterna, undersöka mina kassar och se vad jag egentligen köpt idag, sätta mig framför tvn och äta lite lasagne och sen blir det nog sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0