Lördag.

Igår kväll, satt jag uppe alldeles för sent, men hade iallafall bestämt mig för att idag skulle jag cykla in till stan och försöka hitta några julklappar.
Jag hade ingen aning om vad jag skulle köpa, men att titta skadar ju aldrig.
Orkade inte ställa in nått alarm på mobilen och tur var väl det.
Det blidde ingen tur in till stan. Jag vaknade vid 10-11 med huvudvärk, onda bihålor och en alltför snuvig näsa.
Nån slags förkylning har drabbat mig till slut... :(

Så istället för en tur till stan blev det en dag framför datorn. Tråkigt som pesten. Sitter och väntar på att klockan ska bli fyra så att jag kan få se på hockeyn.
Idag spelar serietvåan Färjestad mot serieelvan Modo.
Det känns som att det är en måste-vinna och måste-kolla-match.
Vinner vi inte idag känns det lite pinsamt.

Igår fick jag spotify av brorsan, det är riktigt gött!
Klår både youtube och winamp med hästlängder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0