Från mörkt till ljust...

Sitter och försöker skriva på mitt examensarbete och det går ungefär lika "bra" som det brukar göra.
Framåt går det, men så oerhört långsamt!
Jag vet vad för information jag vill ha med, med det är så knepigt att få ner det... suck...

Alldeles strax är det dags för Melodifestivalen igen, så då får jag ta en paus ifrån skrivandet/tänkandet och kika på det.

Idag har jag och mamma varit ute och promenerat i supervädret. Så himla härligt när det är massa snö, 5-10 grader kallt och hur soligt som helst! Underbart med lite sol i ansiktet.
Bara det faktum att det fortfarande är ljust när klockan är fem på eftermiddagen gör ju att man vill skutta runt som en galning och fnittra hela dagen... =)

Vårkänslor?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0