Gott Nytt År!

Får väl passa på att hälsa alla Gott Nytt År såhär dygnet efter det fantastiska tolvslaget.
Igår var inte min dag direkt... Jag var så trött. Hade lätt kunnat somna vid åtta och sovit över tolvslaget.
Men jag höll mej vaken, kollade på fyrverkerierna genom fönstret och sen gick jag och la mej och somnade nästan direkt!

Idag har varit en ganska slö dag. Har pluggat en del och varit ute på promenad med mamma och pappa.
Dom följande dagarna kommer det bli en hel del plugg...
Tenta nästa onsdag. Lite halvtråkigt... Men så är det...

Alla som fortfarande har jullov över jul och nyår kan verkligen skatta sig lyckliga!
Jag är bara "icke-schemalagd", men ska istället sitta hemma och plugga åtta timmar om dagen, jo tjena.

Men men. Får väl läsa lite mer om endokrina organ innan jag går och lägger mej.
Synd bara att romanen jag läser är SÅÅÅ mycket intressantare.... =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0