Kioskarbete och innebandy.

Här åker man hem för att plugga och vad händer?
Första dagen sover man alldeles för länge, ägnar en och en halv timme på att kolla på innebandymatch och får sen veta att man behövs i kiosken på operakvällen!

Plugg? Njae tror inte det.

Men å andra sidan...
det var väldigt skönt att få sova ut. Det är dumt att vara uppe till ett...
Damlaget vann matchen med 2-0 mot Lesjöfors/Filipstad och det var en kul match att se på, förutom att det gick lite långsamt ibland och domarna blåste för lite väl många tveksamma slag...
Och jag har tagit med mig mina böcker till bion så när jag inte behövs sitter jag och läser... =)

Dags att sälja några center igen. Det är popppis bland 50+are! Hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0