Lista i städpausen!

Jag håller fortfarande på och städar och plockar och har mej. Det är så tråkigt så det tar ju en stund, men nu har jag iallafall kommit ganska långt. Snart är det bara sängbordet och skrivbordet kvar som behöver rensas.

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

Japp, fast när jag var liten ville jag stava mitt mellannamn annorlunda.

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

Katt, igelkott (ja det är sant!!)

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?

Nej.

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?

Svårt att välja. Lejonkungen/Alladin/Skönheten och odjuret/Lilla Sjöjungfrun

5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

Bli klar (och godkänd) med utbildningen, få sommarjobb och eller fast anställning. Skaffa en/två katter.

6. Är du allergisk mot något?

Inte som jag är medveten om.

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Ja ibland. Om jag känner mej extra rik och generös.

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?

Dammsugning och golvtorkning! Katthårstussar så långt ögat kan se...

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?

Innebandy. Kommer förhoppningsvis fortsätta med det efter skolan är klar, om jag hittar nått bra lag, där jag får jobb.

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?

Det beror på vad man blir lycklig av. Ett par katter till skulle göra mig lycklig... Fast fullständig lycka kan man nog inte köpa...

11. Står du helst framför eller bakom kameran?

Oavsett vilket så blir det sällan bra kort, men hellre bakom kameran.

12. Sjunger du i duschen?

Oftast inte faktiskt. Däremot sjunger jag hela tiden annars. (Hemma, där ingen hör mig)

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?

Har försökt mig på Omega3 och nått antioxidantstjosan som jag blev pålurad, men ORKA!

14. Vilken sorts frukt åt du senast?

Banan i förmiddags.

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?

Inte nått jag kan komma på... Kanske pluggat mer, men det kan man ju alltid försöka med...

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?

Halvmörkt solblekt.

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?

Shit jag vet inte... Kalas och paket så klart. Med familjen.

18. Brukar du handla på kredit?

Never have never will. Tänker inte sätta med i onödiga skulder i första taget!!!

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?

Yes, en gång faktiskt. Skulle vilja åka dit igen, men det är ju så äckligt långt..

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Fortsätta städa, och gå till djuraffären och köpa kattsand....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0