Onsdag

Tänkte lämna lite livstecken igen.

Kollar på Made in Sweden samtidigt som jag håller på och diskar och plockar grejer, slänger papper och så vidare.
Fattar inte vart alla grejer kommer ifrån!!
Dessutom måste jag plocka ihop julklapparna som fortfarande står ute i hallen och dräller också...

Nu har vi börjat läsa Etologi. Så det är djurs beteende och problembeteende för hela slanten just nu.
Lite mycket att göra. Speciellt som vi har examensarbetet och ett PBL-arbete som man helst ska göra samtidigt.

Och så har jag ju ett kattbroderi som jag vill komma vidare med... Men det tar ju evighetslång tid att bara sy några enstaka stygn...
Varför är ett dygn bara 24 timmar? Det borde iallafall vara 30 timmar eller nått... Jag skulle lätt kunna vara vaken några timmar till bara jag fick sova åtta timmar iallafall... som det är nu sover jag ju kanske 6 timmar... och det är ju inte speciellt bra i längden.
Iallafall inte när man på helgen sover hela dagarna trots att man planerat att göra massor...

Hmm...

Dags att fixafixafixa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0